21 Kasım 2013 Perşembe

Best of Clinique Set

Merhaba. :)
Nasılsınız? :) Bir blogum var mı yok mu belli değil, farkındayım malesef. :( Ama bir süre daha böyle ecik! yapıp kaybolacağa benziyorum. :/
Neyse efenim, baktım alışveriş yazısından başka bir şey yazmaz olmuşum, araya sevdiğim bir seti sıkıştırayım dedim. :) Ben set şeklindeki alışverişleri her zaman sevmişimdir. Hem ilk kez alacağım bir ürünün seyahat boyunu almak işime geliyor hem de daha uygun fiyata daha çok ürün deneme şansım oluyor. :) Benim için harika oluyor yani. :) Bu seti de geçen sene eylül ayında almış idim. Boynerde Clinique'ten herhangi bir ürün alana 80-100 TL arasında bir fiyata satılıyordu. Aynı esnada bazı Clinique ürünlerinde de %50 indirim olunca, indirimli ürünlerden biri de çok merak ettiğim 'Pore Minimizer İnstant Perfector' olunca almak şart oldu tabii. ;)) Bu ürünler ayrıca benim Clinique'ten kullandığım ilk ürünler. ;) Fotoğraflarını yazın çekmiştim ancak tüm ürünler hakkında fikir edinmem bu zamanı buldu. :) Gelelim ürünlere;


Set 2 farklı büyüklükte şirin mi şirin makyaj çantasıyla geliyor. Evet itiraf ediyorum, bu seti almam da büyük etken bu makyaj çantaları. Ama sizce de çok şirin değiller mi? < 3 < 3
Setin içeriği şu şekilde;



Youth Surge Yaşlanma Karşıtı Bakım Kremi'ni ablama verdim bana uygun olmadığı için. 2 gün önce sordum, bitirmek üzereymiş. Cildinde kalıntı bırakmıyormuş. Hızlı emiliyormuş. Güzel nemlendiriyormuş. Ayrıca yağlı bir his de vermiyormuş. Edindiğim bilgiler bunlarmuşş. :D



Rinse-Off Makyaj Temizleyici, üst sağ tarafta görüldüğü gibi köpük formda bir makyaj temizleyici. Ciltteki her şeyi silip süpürüyor diyemesem de güzel temizliyor denebilir yine de. Nitekim Clinique de bu üründen sonra 3 aşamalı cilt temizliğinin atlanmadan uygulanması gerektiğini söylüyor. Bu ürünle makyajınızı temizledikten sonra cilt temizleme jeliniz ile de yüzünüzü bir kere daha yıkadığınızda evet, cildinizde kesinlikle bir şey kalmıyor. ;) Ama tam boyu benim tercih edebileceğim bir ürün değil açıkçası. Cildimi illa ki yıkama jelleriyle temizlemek isteyen ben makyaj temizliğinde tam tersi bir kişiliğe bürünüyorum. Fondötenimi yıkayarak çıkartmak bana göre değil kesinlikle. :/ Bu arada kokuya hassasiyeti olanlar da kokusundan rahatsız olabilir bu ürünün. Aslında sabunumsu, temizlik temalı bir kokusu var. Ancak o kokuya anında fondöten kokunuz da karıştığından dolayı sonuç pek hoş olmuyor bence. :) Ayrıca göz makyajımı bununla temizlemediğimi de söylemeliyim. ;)
Dramatically Different Nemlendirici Losyon, işte bu da yine cildime uygun olmadığı için diğer ablama vermeyi düşündüğüm bir üründü. [2 ablam var. :)] Ancak bir türlü vermek mümkün olmadı ve sonuç olarak mevsim değişiminde ben kullanmaya başladım bu ürünü ve hatta yarıladım. :) Güzel nemlendiren, kolay emilen, kokusu dokusu rahatsız etmeyen bir krem bence. ;) Tam boyunu dediğim gibi cildime uygun olmadığından tercih etmem. Ayrıca yanak bölgemde sivilceye sebep oldu gibi sanki. Ama cildim bol sivilceli bir kimliğe büründüğünden kesin olarak da suçlayamıyorum açıkçası. Bir de söylemeliyim ki 30 ml'lik bu ambalajı pompasız olduğundan dolayı kullanımı çok zor. :/
All About Eyes Göz Kremi, Bu ürün bu sette severek kullandığım ürünlerden biri. :) Önceleri göz altımda miliaya sebep olduğundan şüphelenmiş olsam da sonraları bu şüphemde haksız olduğumu gösterdi. ;) Düzenli kullanımda göz altı morluklarıma ciddi oranda faydası olduğunu gözlemledim. Nemlendirmesi benim göz çevrem için harikaydı. Kremi sürdükten sonra göz çevrem yumuş yumuş bir şey oluyordu, bayılıyordum. :) Şu anda SkinBlossom'ın kremini kullanıyorum, malesef onda böyle bir his yok. :( Peki niçin bu kremin tam boyunu almadım? 2  sebebi var. Birincisi 100 TL bu krem için yüksek bir fiyat bence. İkincisi ise göz kreminde öncelikli olarak aradığım göz altı şişliklerime iyi gelmesi. Malesef bu kremin o konuda hiç bir etkisi yok. :(



Geldik makyaj malzemelerine. :) Bu seti aldığıma mutlu olduğum ürünlerdir kendileri. ;)
High İmpact Maskara-Siyah, tek kelimeyle bayıldım kendisine. :) Kirpiklerimde de doğallığı seviyorum. Bu ürün nadir de olsa kirpik aşkım depreştiğinde günlük kullanabildiğim diğer zamanlarda düğünde, bayramda beni ihya eden bir ürün. İnternette okuduğum kadarıyla çoğu kişiye pek yeterli gelmiyor verdiği etki ancak benim için mükemmel. ;) Kirpiklerimi yapıştırmıyor. Verdiği dolgunluk, uzatma etkisinden bir tık fazla. Akmıyor, bulaşmıyor, dökülmüyor. Temizlerken sıkıntı çıkarmıyor. Tam boyunu elimin altından eksik etmek istemediğim bir maskara işte kendisi. < 3 ;)
Almost Lipstick-Black Honey, dediğim gibi doğallığı seviyorum. Dolayısıyla koyu renk rujlar da pek bana göre değil. Bu ruju ilk gördüğümde 'Bu rengi hayatta kullanamam!' dedim. Büyük konuşmamak lazımmış. :) Renk ambalajda durduğu kadar korkutucu durmuyor dudakta. Opak bir renk vermiyor zaten dudağa. Ancak yine de kahverengiye çalan bir bordo tona kavuşuyor dudaklarınız. Bu rujun sevmediğim tek özelliği, hatta nefret ettiğim özelliği kalıcılığı çok kötü. Rengine bayıldığım için tam boyunu arıyorum. [Hoş onu da bulamıyorum. :/ Ama şu an bu rujun tam boyunu içeren bir seti var Clinique'in, hatta aynı setin içerisinde seyahat boy High impact maskara da var. Onu almak istiyorum, bakalım.]


2 Far ve Allıktan oluşan Makyaj Paleti, Ah bu palete de bayılıyorum. < 3 < 3 Altın/dore renkleri zaten göz makyajında en sevdiğim renkler. Ve bu farın da muhteşem bir tonu var bence. Ne zaman bu ürünleri kullansam aynada daha güzel görüyorum kendimi. :)) Genellikle tüm göz kapağına soldaki rengi kullanıp mor tonu ile de gölge yapıyorum. Harikalar. Allık ise pigmentasyon olarak farlardan daha zayıf. Ama renk olarak aynı harikalığa sahip benim için. :) İçerisinde ışıltılar da mevcut. Rengi bordoya kaçan koyu bir gül kurusu. Olur da bir gün biterlerse farlardan altın tonu ve bu allık kesinlikle yenilemek isteyeceğim ürünler. ;) Aşağıda renklerini göstermeye çalıştım. Umarım başarılı olabilmişimdir. En soldaki renk allık, 2 parmak darbesi. Farlar tek parmak darbesi. En sağdaki ise Black Honey ruj. Ama onu kaç kere sürdüğümü hatırlamıyorum malesef.



Aşağıdaki ise bu seti indirimli alabilmek için %50 indirim ile 32,5 TL'ya satın aldığım gözenek küçültücü baz;


Makyaj altına uygulanarak gözenek görünümünü anlık olarak azaltmayı amaçlıyor bu ürün. Pudramsı bir krem formu var. Cildinize sürerken pudralaşıyor. Ki ben bu forma bayılıyorum. :) Cildinizde kadifemsi hoş bir doku bırakıyor. Cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı. Peki gözenek görünümünü azaltmak adına işe yarıyor mu? Bence hayır. Ama internetten okuduğum kadarıyla seveni de var.

Özetle makyaj çantalarına bayıldığım, renkli makyaj ürünlerini iyi ki almışım dediğim, göz kremini denediğime memnun olduğum ancak bunlar haricinde 'Eh işte!' kıvamında ürünler benim için. ;) Pişman olmadım. :) Şimdilerde gözüm Chubby Stick 05 numaralı far, 01 numaralı intense ruj ve Black Honey Sette. :) Setten başlayarak hepsini çekmecemde görmeyi umuyorum bu yakınlarda. ^.^
Sizlerin alışveriş listelerinde neler var? ^.^
Mutlu günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder