3 Ekim 2013 Perşembe

Kem Küm...



Merhaba. :)
Ne yazacağımı bilemez haldeyim. Taptaze blogumu taptaze haliyle ihmal ettim. Benim suçum. :( Biraz ihmalkârlık biraz hayat ve özellikle de kafa yorgunluğu sebebiyle bilgisayar başına oturup da bir yazı hazırlayamadım. Biraz da henüz taze bir blog yazarı olduğumdan fotoğrafları düzenlemek, yazıyı istediğim şekle sokabilmek düşündüğümden daha fazla zaman ve daha dinç bir zihin istiyormuş. Bunu da farketmiş oldum böylece. :) Severek takip ettiğim tüm blog yazarlarına selam ve saygılarımı göndereyim buradan. Hepsini devamlılıkları için tebrik etmek istiyorum. :)
Neyse efendim. Uzun zamandır devam eden Ankara ziyaretimi de nihayete erdirebildiğime göre tekrar bloguma dönebildiğimi umuyorum. ^.^ Orada bilgisayardaki bir problemden dolayı google oturumumu açamıyordum. Haliyle gelen bir kaç yoruma da cevap veremedim ne yazık ki. Özür diliyorum. :(
Bu arada bir sürü küçük alışveriş oldu tabii ki, onları toparlayıp paylaşmam lazım. Hüsranla sonuçlanan bir USA gezisi oldu. Yani ablam gezdi geldi ancak gittiği yerdeki Sephora kapalı olunca kozmetik siparişlerimi getiremedi malesef. :( [Apple siparişlerim geldi tabii ki. Kendileriyle aşk yaşıyorum şu ara. < 3 ^.^] İkinci kore şiparişim geleli ay oldu onu paylaşmam lazım. Bitenler yazımı girip akabinde Project Pan'ımı güncellemem lazım. Okunacaklar listesi yalan oldu zaten. :(  vs vs. Aslında yazacak şey çok. Önce çekiliş haberlerinden başlayıp sırasıyla gitmem lazım.
Görüşmek dileğiyle...
Mutlu günler. ^.^


Not: Görsel internetten alınmıştır. Zamanında saç aksesuarı hoşuma gittiği için bilgisayarıma kaydettiğim bir resim. Tekrar görünce bu yazıda bunu kullanmak istedim. Niye bilmiyorum, fotoğrafsız yazı çıplak geliyor gözüme. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder