7 Ekim 2013 Pazartesi

Black Friday Alışveriş Listesi - Sigma Beauty

Merhaba. :)

Sıkıldığında bilgisayarı açan bir insanım. Ancak bilgisayar başında da çok sıkılıyorum genellikle. Sosyal(!) ağlar cazibesini kaybedeli çok oldu. ;) Zaten blog okumaya da bu sıkıntı yüzünden başlamıştım. :) Bu sıkıntıdan en iyi nasıl kurtuluyorum bilin bakalım? Tabii ki alışveriş listesi hazırlayarak. :)) Bu seferki durağım SigmaBeauty.com. ;)

Makyaj fırçalarına ilgi duyan çoğu kişinin bildiği, yeni ilgi duymaya başlayanların da hemencecik öğrendiği üzere Sigma Beauty özellikle fırçalarıyla öne çıkan bir marka. Çoğu kişinin kalitesine sorgusuz sualsiz güvendiği MAC fırçalarına uygun fiyatlı muadil olarak gösteriliyor Sigma fırçaları. Hatta internette gezinirken gördüğüm kadarıyla eskiden fırça numaraları bile benzerlik gösteriyormuş MAC fırçalarıyla. O sebeple benim gözümde biraz da taklitçi olarak doğmuş ancak sonradan kişiliğini bulmuş bir markayı temsil ediyor Sigma Beauty ismi. ;)

Öncelikle Sigma Beauty'den herhangi bir fırçaya sahip değilim. Black Friday günü Sigma Beauty'nin resmi sitesi online alışverişte kargoyu ücretsiz yapıyormuş. [Evet, söz konusu kargo ücretleri olunca tam bir pintiye dönüşüyorum. Çok zoruma gidiyor kargoya para vermek. :)] Ben de bu ücretsiz kargodan yararlanarak merak ettiğim bir kaç fırçayı sipariş etmeyi düşünüyorum.

Öncelikle Sigma Beauty'nin online alışveriş sitesine girip sıradan gözüme hoş görünen tüm fırçaların sayfalarını açtım. Sonuç? Neredeyse tüm fırçaları açmışım. :D Zorlu elemelerden sonra geriye aşağıdakiler kaldı. ;)


E16 Tightline Liner - E17 Waterline Liner: Ben göz kalemlerini göz içine ve mümkün olduğunca kirpik dibine sürüyorum. Ancak malumunuzdur ki göz içinde kalemlerin ömrü fazla olmuyor. ;) Geçtiğimiz kış kalem yerine jel eyeliner kullanmak hoşuma gitmişti. Kesinlikle daha kalıcı oluyor. Kesik uçlu eyeliner fırçasıyla uyguladım bu zamana kadar ancak bu işlem için tasarlanmış yukarıdaki fırçalarla daha kolay uygulama yapabileceğimi umuyorum. ;) E16 göz kapağı için, E17 ise alt kısım için. Buraya ikisini de ekledim ancak büyük ihtimalle sadece E16'yı alırım. Henüz üst kirpik dibine ayrı, alt kirpik dibine ayrı fırça kullanacak kadar özenli makyaj yapmıyorum. :))


E25 Blending - Bu fırça meşhur MAC 217'nin muadili olarak görülüyor. Aslında karıştırma işlemi için gözüme küçük geleceğini düşünüyorum ama bir fırça bu kadar meşhur olunca merak etmemek elde değil. :) Sepette olacak. ;)


F05 Small Contour: Kontür yapmayı öğrenmek istediğimi söylemiştim. Kontür yapılacak ürün kadar fırça da önemli ve en az ürün kadar fırçayı da araştırıyorum. Bu fırça da seçeneklerim içerisinde. ;)


F80 Flat Kabuki - F82 Round Kabuki: Fondöteni süngerle uygulamayı seviyorum. Ancak süngeri ıslatmak vs uzun geliyor bana. Özellikle de seyahatteyken hoşuma gitmiyor onunla uğraşmak. O sebeple bir de fırçam olsun istiyorum. İnglot 27TG var MAC 187'ye muadil gösterilen. Ancak uygulamada tatmin etmedi beni. Allık uygularken daha çok seviyorum onu. ^.^ Yukarıdaki F80 severek takip ettiğim ojemrujumrimelim'in her fırsatta söylediği, önerdiği fondöten fırçası. Ona güvendiğimden direkt seçeneklerim içerisine aldım. ;) Ancak yuvarlak başlı F82'yi daha kolay kullanırmışım gibi geliyor. ama onu da mineral ürünler için öneriyor Sigma. Bilemiyorum işte. İkisinin arasında kaldım. :) Belki de ben süngerimle mutluyum der ikisini de almam. :))


P80 Precision Flat - P88 Precision Flat Angled: Ve kapatıcı fırçası. :) Kesik uçlu fırçaların daha kapatıcı bir sonuç verdiğini düşünüyorum. Ama kesik uçlu olup olmaması konusunda kararsızım. Yine de ikisinden birini almak istiyorum. ;)

İşte benim listem bu. Çok da uzun bir liste değil. ;) Biliyorsunuz her ne kadar fırçalar kozmetik yasağına dahil edilmeseler de 75 doları aşmamak daha garanti bence.
Black Friday'e gelirsek, Kasımın son cumasıymış galiba. Ben de tam blemiyorum. İnternetten takip edeceğim. ^.^

2 yorum:

  1. Ay fırça dedin beni benden aldın canım. Aldın mı? Neler aldın? F80 Flat Kabuki - F82 Round Kabuki benim olsa çok mutlu olurdum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ahh, ben de canım. Tüm koleksiyonu istiyorum da mecburen eleme yapmak gerekiyor. ;) Hevesle Kasım'ın son cumasını bekliyorum canım alışveriş için. Korkum, o gün başka şeylere dalıp unutmasam bari alışveriş yapmayı. :))

      Sil