11 Temmuz 2013 Perşembe

Minik Alışveriş; Gratis

Aslında bu alışveriş için ayrıca yazı yazmayacaktım. Şuradaki yazımda bahsettiğim Yves Rocher alışverişiyle birlikte yazacaktım, art arda yaptım çünkü. Ama o yazı biraz uzun olunca bir de bu alışverişi yazıp göz yormak istemedim. ;) Alışverişimiz şu fotoğraftan ibaret;

Dişlerimde sarılık problemim var. Ne yaparsam yapayım tam beyazlamıyor. Hem buna bir katkısı olur umuduyla hem de genel diş sağlığım için ağız çalkalama suyu kullanmak istiyorum. Daha önce colgate'in bir çeşidini almıştım ama tadı o kadar kötüydü ki ben bitiremeden akmış bulaşmış transfer esnasında. (Çok sık il dışı seyahate çıkan biriyim. Üzerine yazlık [ki biz bağ diyoruz;)] eve taşınmayı da ekleyince ürünlerimin ömürleri de benimki gibi yolculukla geçiyor. :) ) Colgate'i atınca yerine bunu aldım. Açıkçası alkolsüz olması cezbetti beni. ;)
Golden Rose Paris serisinden 07 numaralı oje. Beyaza yakın, ama beyaz gibi sırıtmayan bir oje almak istiyordum ancak hep unutuyordum. Bu sefer unutmadım ve bunu aldım. Biraz da Golden Rose Jolly Jewels serisinden 115 numaranın altına kullanabilmek için aldım ama henüz deneyemedim. Umarım işimi görür. :)
Ve Lorea'l Colour Riche Carresse Aqua Lacquer Lipgloss. Benim için kısaca kalıcı likit ruj. :) Bu ruj serisini sevdim. Benim için Rimmel Apocalips serisinden sonra rüya gibi oldular. :) Rimmelden de internetteki furyaya dayanamayıp tek renk almıştım ama kullanamıyorum. Kalıcılığı çok kötü bence. :/ Her neyse, konumuz lorea'l. :) Ne diyordum, bu ruju rimmelden sonra çok sevdim. Zaten kalıcılık iddiası da var ki likit bir ürüne göre bence başarılı da. Nasıl anlatayım? The Balm'ın stainiaclarıyla aynı anda denedim elime. Ve onun kadar belki bir tık daha fazla kalıcı olduğunu gördüm bu rujların da. Bende 300 numaralı olan var. Vişne-kırmızı arası bir ton. Fotoğrafta gördüğünüz de benim elimde olan. Ama bu alışverişte kuzenime doğum günü hediyesi olarak aldım aynısından. Kendi beğendi. ;)
Bu doğum günü olayı da ayrı bir rezalet. :) Kuzenimle benim doğum günlerimiz arasında 2 gün var. İkimiz de ağustos doğumluyuz. [Aslan burcuyuz yani. ;)] Benim doğum günüme daha 1 ay var. Bu bilgilerin hepsi tamam. Bu kısımda karıştırdığım bir şey yok. Ama ne hikmetse kuzenimin doğum gününü 3 gün sonra olarak algıladım. :) Günn boyuncaa. :)) Zorla hediye seçtirttim kıza. Sonra da ayrılırken verdim. Diğer kuzenim niye şimdiden veriyorsun dedi. Aldım nasılsa, arada kalan günlerde de kullansın, staja başlayacak dedim. :) Saatler sonra jetonum düştü, hangi deliğe gireceğimi şaşırdım tabii. :))
Bir süredir kırmızı bir ruj arıyorum. Kırmızıyı severim ancak fazla iddialı durduğu için kullanamam. Fakat bazı kıyafetler de illa kırmızı diyor. :) Hafif, yumuşak ama kırmızı ve tabii ki kalıcı bir ruj arayışındaydım bir süredir. Bu serinin renklerine baktım o gün. 200 numarayı beğendim, arayışımı nihayete erdirebilecek gibi. Ancak ellerinde bir tane kalmıştı ve onun da kapak kısmı izole bant ile sıkı sıkı sarılmıştı. Ben takıntılı insanım, indirimde bile olsa almadım tabii. :) İlk fırsatta watsonsa filan bakmayı düşünüyorum, özel günler haricinde indirim oranları aynı oluyor genellikle. ;) [Lorea'l'in dudak ürünlerinde %30 gibi bir indirim vardı yanılmıyorsam. ;) İndirim oranında yanılıyor olabilirim ama bildiğim şey kasada bu ruja 20 TL verdim. :) ]
Ve fotoğrafın en sağında gördükleriniz ise benim katalog/broşür düşkünlüğümün kanıtıdır. :) Bulduğumu alırım. Eve gelince uzuun uzuun hatta haddinden biraz fazla uzun incelerim. :) Ama gördüğünüz garnier tanıtımında bir de numune vardı, fotoğraflamayı unutmuşum. :( Garnier kuru/normal ciltler için olan BB kreminin testerı. Yağlı ciltler için olan cildimde pul pul bir görüntüye sebep olunca bunu denemek istiyordum. İyi oldu. :) [Gerçi bugün uzun zaman sonra tekrar kullandım yağlı ciltler için olanı. Yaz etkisini göstermiş ve cildim karmadan yağlıya baya bir dönmüş. :) Bugün pullanma/tozlanma sorunu yaşamadım. ;) ]
Of, çenem amma düşükmüş yahu. :) Topu topu 3 ürün aldım, şu yazının uzunluğuna bak. :) Gerçi blogu bu sebeple açmamış mıydım ki ben! :) Umarım sıkılmamışsınızdır diyeyim. ;) Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder