22 Temmuz 2013 Pazartesi

Hayallerimin Gerçek Olduğu Gün.. (İzledim; Sevimli Canavarlar Üniversitesi)

İlk haftadan serdim blog yazılarını. :) Ama ramazanda sahur vs derken çok uykusuz kalıyorum, bilgisayar başında oturduğum vakit çok kısıtlandı. Bir de bir baktım, bloglovin hesabımda 300'e yakın okunmayan post var. Haliyle ne zaman bilgisayar başına otursam yazı yazmak yerine onları okumak istediğimden bu yazı da taslaklarımda süründü durdu. ama artık yazma vaktidir, di mi? :)

Hayallerimin gerçek olduğu gün derken tabii ki en büyük hayalim değil gerçek olan. Onun da gerçek olduğu günleri görürüm umarım. :) Bahsettiğim hayal sadece son 5 senedir benimle. Ben sinemaya gitmeyi, film izlemeyi aşırı seven bir insanım. Beni rahatlatır, huzur verir film izlemek. Uzun bir süre film izlemediğimde ve ya sinemaya gitmediğimde ciddi anlamda bunun eksikliğini hissederim. [Evet, bazılarına garip gelebilir ama durum bu. :) ] Ve 5 sene önce yeğenlerim doğduğunda en büyük dileğim onları sinemaya götürebilmek, onlarla birlikte film seyredebilmek olmuştu. :) Tabii bunun için büyümelerini beklemek zorunda kaldım. :) Tek başıma götürebilmek için de sorunsuzluğu garantileyebilmek adına bu beklemeyi birazcık[yine de fazla değil tabii, sabredemedim:)] uzattım. Ve nihayet bu sene (geçtiğimiz pazartesi), yeğenim 5 yaşını doldurduğunda onu doğum günü hediyesi olarak sinemaya götürdüm. ^.^ Biraz gecikmeli bir hediye oldu çünkü farklı şehirlerde yaşıyoruz malesef. :( Her neyse, hangi filme mi gittik;


Beklediğime değmiş. :) Bi'tanem ile o salonda oturmak, onun filmi yaşayarak izlemesini izlemek çok hoştu. :) Ama tabii yeni nesil işte, ben onları ilk sinemaya götüren kişi olmak isterdim ancak zaten okulla gitmişler daha önce. :) Hatta gittikleri film 3D imiş galiba, biz salona oturunca yeğenim 'Teyze, gözlüklerimiz nerede?' diye sordu. :D (Hayır, biz filmin 3D versiyonunu izleyemedik.)
Ben film 5 yaşındaki bir çocuk için uygun olur mu olmaz mı diye çok tereddütte kalmıştım. Malum, adından belli, "Canavar" :) Ve evet, korktuğum başıma geldiyse de korktuğum kadar olmadı. ;) Şöyle ki, Film çok güzel. Çalışmak, azim, arkadaşlık, takım ruhu, hedef, yetenek gibi bir çok konuda ufak ufak işlemeler yapıyor. Ancak özellikle yetenek mevzusunu filmin son dakikasında çözümlüyor ki 5 yaşındaki yeğenimin o noktayı yakalayabildiğini sanmıyorum. :) Ama tabii çocuk bu, en önemli görevleri bizleri şaşırtmak. Alması gereken dersi almış da olabilir. :) Filmin 5 yaşındaki bir çocuk için tek eksi yanı filmin çıkış noktası bence. :) Canavarlar bebekleri korkutmaya çalışıyor. ;) Ve biz sinemadan geldiğimizden beri evde sevimli canavarcılık oynuyoruz. Robot bebeklerimiz olmadığı için yastıkları koyuyoruz yatak! yaptığımız yere. Sonra sessizce yaklaşıp var gücümüzle bağırarak korkutmaya çalışıyoruz bebeği. Haliyle çok gürültülü bir oyun. :) Vazgeçirmek zor olduysa da 2 gündür daha güzel oyunlar oynuyoruz. :) Ama kardeşi geldiğinde halimiz ne olacak bilmem! :))


Filmden çıkınca yeğenimi de peşimden sürükleyerek ben de bir kaç yere girdim tabii. ;) English Home'dan fırın eldiveni ve takım mutfak önlüğü aldım. Sanırım indirim oranı %50 idi, önlük 8 küsur, eldiven 5 küsur liraya geldi. Ardından Esse'ye gittik. Önceki gün küçük yumurta tavasının teflonundaki koca deliği farkederek çöpe göndermiştim kendisini. [Biz delinmesine izin vererek biraz abartmışız tabii ancak bildiğiniz gibi teflon çizildiğinde dahi kullanımdan çıkartılması gereken bir mutfak gereci. Çizilmemesi için bulaşık makinesine bile koymamak gerekiyor. ;) ] Orda da indirimle 15 TL'ya küçük yumurta tavası aldım. Ve sonrasında tabii ki kendimi Watsons'a attım. :) Böyle de söyleyince sanki poşetler dolusu alışveriş yapmışım gibi oldu ama yok yok, iki parça ürün aldım sadece. ;)


Şu yazımda bahsettiğim gibi Lorea'l indirimi Watsons'ta da mevcuttu ve tabii ki 200 numarayı aldığım gibi kasaya yollandım. Ancak tam ödemeyi yapacakken aklımda kalacağına çekmecemde kalsın diyerek geri dönüp 102 numarayı da aldım. :) Tanesi 20 TL gibi bir fiyata geldi. Oradan Flormar'a sürükledim yeğenimi ve 232 numaralı dudak kalemini aldım, 3,50 TL. Ve bağa dönüşte uğradığımız marketten de diş macunu aldım, Colgate Total Profesyonel Beyazlık, 11 TL civarı.

Kısa ama uzun, çok beklenen ve beklendiğine değen bir gün oldu. :) En kötü günümüz böyle olsun, mutlu günler. :)

Not: Film resimleri internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder