23 Temmuz 2013 Salı

Günün Bombası..

Merhaba.
Sanırım fotoğrafları düzenlemek zoruma gittiğinden bir süre daha anlık yazılar gireceğim. :)
Aklımda böyle bir yazı yazmak, böyle bir dizi oluşturmak yoktu. Ama az önce yeğenimle konuşurken bunu kesinlikle yazmam lazım dedim. :D



Öncelikle benim 4 yeğenim var. Bu bahsettiğim 5 yaşında ve erkek olan. Yani 1 numara.. ;) Az önce takip ettiğim blogların yazılarını okuyordum. Bir oje yazısına geldik. Oje çok hoş somon/pembe renginde. [Hatta numarasını falan da aldım.] Sevgili yazarımız da çok hoş bir şekilde kullanmış ojeyi. Yüzük parmağı haricindeki tüm parmaklara bu somon/pembe ojeyi sürmüş. Yüzük parmağına da benzer tonlarda simli oje sürmüş. Ve bence çok hoş bir kombinasyon çıkmış ortaya. :) Ancak benim pek sevgili yeğenimin bilgisayar ekranına başını uzatmasıyla birlikte verdiği tepki;
- Iyy, parmağı pis olmuşş... :D :D :D

Erkek işte anacım, her yaşta aynı. :D

Not: Fotoğraf google görsellerden alınmıştır.

2 yorum:

  1. Ojelere bayıldım :)Blogunu takibe aldım bana da beklerim canım.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de pek sevdim. ^.^ Sally Hansen görseliydi galiba. ;) Hoş geldin. :) Bloguna bakıyorum hemen. ;)

      Sil