15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bitenler #1


Eveet, ilk bitenler yazımı yazıyorum bloga. :) Bu benim için altın yaldızlı bir konu başlığı. Blog açma isteğimin büyük bir bölümünü oluşturuyor. ;) Darısı Project Pan yazılarıma. ^.^ 1-1,5 aydır zihnimde dönüp duruyor blog açmak. Ve bu süre boyunca olur da blogu açarım diye biten ürünlerimi de biriktirdim. :) Çoğu da dibinde kalmış ürünlermiş, kolay oldu. :) İşte karşınızda bu ay bitirdiklerim;


1- Down Under Natural's Argan Yağlı Serinin Şampuanı, Çıktığındaki furyaya dayanamayıp denemek için küçük boyunu aldım. Mest olmadım açıkçası, benim için herhangi bir şampuandan bir farkı yok. Saç kremi de var elimde ama ondan da verim alamayınca kalan cüz-i miktarı da seyahat çantama girdi.
2- Elidor Saç Dökülmelerine Karşı Saç Kremi, Senelerdir tekrar ve tekrar aldığım saç kremim. Geçen sene artık sıkılarak başka şampuanlar denemeye başladım ama hiç birinden elidor kadar memnun kalmadım. Saçlarım elidora karşı pek bir uysal davranıyor. ^.^ Ben de her ne kadar başka markalar, seriler denesem de elidorlarımı da elimin altında tutuyorum ki saçımın zor günlerinde kurtarıcım olabilsinler. ;)
3- Pantene Doğal Sentez Serisi Şampuan & Saç Kremi, Geçen sene şampuanımı yanıma almayı unuttuğum bir yerde alıvermiştim denemiş de olurum diyerek. Sonra kalmış dolabın bir köşesinde. Geçenlerde çıkarttım, tabii özellikle saç kremini bitirmek zor. Saat farkıyla girdi zaten bu fotoya. :) Seri güzel. Saç kremi normalin üstünde yumuşatıyor saçları. Ama benim için elidorun önüne geçemediler. Zaten doğal kısmı da sadece isminde var, içeriği SLES, paraben vs kaynıyor. Kısacası tekrar almak için bir sebebim yok. ;)
4- Palmolive Thermal Spa Firming Duş Jeli, Bunu da geçen sene kullanıyordum, bağda bırakmışım. Kış boyu başka türevlerini kullandım. Geçtiğimiz hafta bağa dönünce bunu da kullandım bitti. Aslında kokusunu çok severek kullanıyordum ama ya kış boyu beklediğinden ağırlaştı ya da benim duyarlılığım arttı. Sebebini kestiremesem de bu hafta kokusu çok keskin geldi bana. Tekrar almam diye dşünüyorum.
5- Elidor Kuru Saçlar İçin Saç Maskesi, Zamanında saç maskesi kullanma hevesiyle aldığım saç maskesi. Girdiğim mağazada tek çeşit buydu hatırladığım kadarıyla. Elidora güvendiğim için almıştım. Ama hala şaşarım kendime, bu kadar yağlı saçlara kuru saçlar için maske almak.. Komik.. :)) Ama pişman olmadım. ;) Şöyle ki; bu maskeyi de kullanmamışım ve dolabın bir köşesinde kalmış. 5-6 ay kadar önce saçlarım süpürge kıvamına gelince ilk iş dolaptaki maskeleri çıkarttım. Bunun son kullanım tarihi yakın olunca da tarihi geçmeden kullanıp bitirmek istedim. Ve aşırı memnun kaldım. Saçlarımı tek başına kendine getirdi bu maske. Ama evet, tekrar almayacağım çünkü saç tipime uygun değil. Ama severek yad edeceğim kendisini. :)


6- Watsons Disk Pamuk, senelerdir vazgeçemeden tekrar tekrar aldığım pamuklarım. Gerçi blog baskısına:) daha fazla dayanamayarak benri aldım, gerçekten övüldüğü kadar varmış. :) Ama bunu da tekrar alabilirim, bence gayet güzel yine de. ;)
7- Colgate MaxWhite Diş Macunu (Seyahat Boyu), Hiç bir diş macunu dişlerimi beyazlatmada mucize yaratamıyor ne yazık ki. Bırakın mucizeyi yapmaları gerekeni bile yapamıyorlar söz konusu benim dişlerim olunca. Ama bu macundan memnun kaldım. Kötünün iyisi benim gözümde. ;) Tekrar alabilirim. [Bu arada bu ürünü, optik beyaza göre daha çok sevdim.]
8- Colgate MaxBeyazlık Jel Diş Macunu x2, Söylediğim gibi dişlerimle problemliyim. Hal böyle olunca dişlerimi günde 2'den fazla fırçalıyorum. Bazen 5-6'yı bile bulabiliyor fırçalama sayım. Ancak her bir fırçalamada normal diş macunumu kullanmak da istemiyorum. Bu ürün daha hafif bir ürün. Ya da kıvamından dolayı bana öyle geliyor bilmiyorum. :) Ama sevdim, tekrar alabilirim.
9- Palmolive Duş Lifi, Yine hazırlıksız çıkmak zorunda kaldığım bir seyahatte aldığım duş jelinin yanında hediyeydi. Sonrasında kalmış bir kenarda. Bu kadar zaman sonra kullanmak içime sinmediğinden çöpe gidiyor.
10- Oral-B Beyazlatıcı Diş Fırçası, Bu da tekrar ve tekrar aldığım diş fırçam. İçerisinde plastik barındıran diş fırçalarını sevmiyorum. Plastiğin dibinden diş macununu arındıramıyormuşum gibi geliyor. O sebeple favorim budur ve uzun zaman daha bu olacağa benzemektedir. :)


11- Oriflame Dudak Balmı, İşte bu muhteşem bir ürün. Çok önce almıştım, kıymetini geç anladım. Ne nivea, ne blistex ne de Burt's Bees. Şimdiye kadar kullandığım tüm dudak kremleri içerisinde açık ara farkla favorimdir kendisi.Geçen sene bitti aslında ama aynısını bulabilme ümidiyle atmamıştım ambalajını. Ama artık anladım, kaldırılmış galiba üretimden. Çöpe gidiyor o sebeple. :(
12- Diadermine Karma Ciltler için Yüz Nemlendiricisi, Bu ürünü hiç sevemedim. Kıvamı yoğun olmasına rağmen daha hafif kıvamlı bir kremde kullandığınız miktarda kullanmanız gerekiyor yeterli gelmesi için. + Cildim de sevemedi bu ürünü. Zoraki kavonoz bitene kadar kullanmaya çalıştım ama cıkk. Cildim kötüleşince kavanoz bitmeden çöpe gitmek zorunda kaldı. :/
13- Maybelline Dream Fresh BB Krem, Bu kremi çok ama çok sevmiştim. Cildimle uyumu süperdi. Pudra kullanmadığımda bile aşırı fazla bir parlama da yapmamıştı benim cildimde. Ancak kullanmaya başladıktan 2 ay kadar sonra ambalaj içerisindeki ürünün rengi koyulaşmaya başladı. Önce önemsemedim, çünkü cildimde farkedilmiyordu. Ama sonrasında öyle bir hale geldi ki bu koyulaşma cildimde de farkedilmeye başladı. Üstelik ürün sanki bozulmuş gibi yüzde de ıslak gibi bir görüntüye sebep olmaya başladı. Bir hayli kullandım ama yine de sonunu getiremeden çöpe gönderiyorum.  :(


Bu fotoğrafta da ürünün ne kadar koyulaşmış olduğunu görebilirsiniz. Ürün light rengi ve bir zamanlar cildimle gayet uyumlu görünüyordu. Ancak şimdiki durum ortada. :(


Ve testerlar...
14- Bioderma Sebium AKN Yüz Nemlendiricisi, Bu kremi ilk kullandığımda işe yaramadığını düşünmüştüm ancak sonraki kullanımlarımda kremi sürdükten 3-5 dk sonra cildimi soydum. [Elimle sertçe bastırınca soyuldu zaten.;) Krem soyucu etkili bir krem.] Doğru mu yaptım yanlış mı bilemiyorum ama o şekilde sivilcelerime etkili olduğunu da gözlemledim. Ancak benim için çok zahmetli bir iş. O sebeple orjinal boyunu almayı düşünmüyorum.
15- Vichy İdealia Yüz Nemlendiricisi, benim gözümde elimdeki numunelerin kraliçesi bu ürün. Fotoda 1 paket durduğuna bakmayın. 2-3 paket, yaklaşık 1 hafta kadar kullandım bu kremi. Gözlemleyebildiğim kadarıyla cildime çok iyi gelmişti. Hatta almak için fiyat araştırması da yaptım ancak fiyatı fazla geldi. Yine de aklımın bir köşesine yazdım, güzel bir indirim yakalarsam en azından 1 kavanoz kullanmak istiyorum emin olmak için. ;)
16- Vichy Aqualia Thermal Yüz Nemlendiricisi Light, Bu kremin light/hafif versiyonunun numunesi. Yine 1 tane göründüğüne bakmayın fotoğrafta, 2 tane bundan 2 tane de bu kremin yenilenmiş halinden yanılmıyorsam vardı (Paraben yoktu 2. versiyonunda). Bunları da yaklaşık 1 hafta kullandım. Kötü bir krem değil ancak benim istediğim krem de değil. Alınmayacak.
17- Bioderma Photoderm AKN MAT Spf30, Güzel bir güneş kremi. Cildimde beyaz iz bırakmadı, sivilce/ iritasyon vb şeylere sebep olmadı. Gerçekten koruduğuna da inanıyorum. Ancak adındaki matlığı veremedi bana. Sanırım güneş kremlerinden fazla şey bekliyorum. :(
18- Heliocare advenced Spf50 gel Güneş Kremi, Bu kremin gel ve cream olmak üzere iki versiyonu var. Bu yağlı ciltler için olan gel versiyonu. Ancak adı gibi tam olarak jel kıvamında değil. Çok sıvı olmayan bir krem formunda yine kendisi. ;) 2 tane 5 ml'lik numune kullandım. Güzel koruyan bir krem bence. Rengi tam beyaz değil, böylece beyaz iz bırakma tehlikesi yok. Kıvamı güzel, cildimde sivilce/iritasyon gibi şeylere sebep olmadı. Ancak bu kremin o kadar baskın bir kokusu vardı ki. Ben çok hassas değilimdir normalde kokuya ancak bu kremi sürerken çok rahatsız oldum. Tabii kokuyu uzun süre almıyorsunuz, sürdükten sonra geçiyor. Ama ben bu sebepten bu kremi almayacağım.
19- Vichy Capital Soleil Spf 30, Bunun için yorum yapmam yanlış olur aslında. Seneler önce aldığım bir numuneydi bu. Kalmış bir köşede. Yapısı biraz acayipti haliyle. Orjinal yapısı mı bu yoksa krem bozulmuş muydu bilemedim. Bir sürdüğümde cildime kattığı canlılık çok hoşuma gitti. Başka bir gün sürdüğümde krem bozuk gibi geldi, yapış yapış durdu yüzümde. Sonra da birdaha kullanmadım zaten. Bozuldu kanaatiyle çöpe gidiyor içinde kalan kısım. Ancak krem umut vadetti bana. İlk fırsatta numunesini tekrar alıp denemek istiyorum. ;)
20- Cumlaude Lab Sebumlaude DS Yüz Nemlendiricisi, Fotoğrafta  bir tane var ama yine bu üründen de 2  tane 5 ml'lik tester kullandım. Sivilce kremi arayışım sırasında girdiğim bir eczane çalışanı verdi. Ve ben bu kremden çok ama çok memnun kaldım. Denediğim/kullandığım sivilce kremleri içerisinde en etkilisi buydu. Almak için internete bakındığımda ise markanın akneli ciltlere önerdiği kreminin başka olduğunu, bu kremin seboreik dermatit/mantar vs vakalarda önerildiğini gördüm. [Evet, ürünün ismi ancak o zaman çağrışım yaptı. :)] İki seçenek vardı, ya bu krem nasılsa işe yaradı diyip alacaktım ya da bu krem benim derdimden fazlası için. Boşuna cildimi yorar diyip almayacaktım. Ben ikincisini düşündüm ve almadım. Ancak yine de markaya olan güvenim tavan yaptı tabii. :) Ki bu numuneleri kullanana kadar adını bile duymamıştım bu markanın. :)

İşte ilk bitenlerim böyle. :) Darısı diğerlerine. ;) Mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder