9 Temmuz 2013 Salı

Alışveriş; Yves Rocher

Merhabalar :)
Blogum olsa yazardım dediğim çok şey oluyor hayatımda. 1-2 senedir blogları takip ediyorum ve bir baktım, bloğum olmamasına rağmen yaptığım alışverişlerin vs fotoğraflarını çekmeye başlamışım. :) Ancak dün bloğu açınca bir boşluğa düştüm. Ben ne yazıcam! :)) Yazmak istediğim bir sürü şey, taslaklarımda bir sürü resim var. Ama ben ne yazıcam?! Sanırım alt yapı çalışmalarımın daha itinalı olması gerekiyormuş. :) Her neyse, baktım karar veremiyorum, en iyisi son yaptığım alışverişten başlamak dedim. Diğerleri zaten bayatladı, bir de bunu bayatlatmayayım. :)
Efenim bahsedilen gün bundan 3-4 gün önceye tekabül ediyor. Uzun zamandır kuzenlerimle aile dışı görüşmüyorduk. Cuma günü birlikte yemek vs yiyelim dedik. E ben Yves Rocher indirimini duyduğumdan beri mağazaya gitmek için delitiyorum zaten. :) Yemekten sonra onları da yarı zorla peşimden avm’ye sürükledim. Ve işte ganimetlerim;


Aslında temiz içerik mevzusunu fazla önemseyen birisi değilim. Evet, biliyorum, önemli. Ancak hayatımı onun yörüngesinde devam ettirmiyorum. Şu halde bile istediğim ürünleri bulamıyorum, bir de çemberi o derece daraltırsam hiç umudum kalmaz herhalde. :/ Her neyse efenim, niye bu giriş? Aldığım ürünlerden birisi Yves Rocher’nin bio serisinin deodorantı çünkü. :) Evet, fazla önemsemiyor olabilirim ancak konunun öneminin de farkındayım. Eğer nispeten temiz içerikli bir ürün de ihtiyacımı karşılıyorsa tercihimi temiz olandan yana kullanırım. Bu amaçla hazır indirim varken içerisinde Alüminyum türevi içermeyen bu deodorantı aldım denemek için. Fiyat; Etiket fiyatı yanılmıyorsam 9.90 TL İndirimle 6.90’a gelmiş olması lazım.
İkinci olarak Cure Solutions serisinin maskesini aldım. Blogları okumaya ilk başladığımda bunu çok öven bir yazı okumuştum. Aklımda kalmış. %47 indirimde görünce almak istedim. Ve evet, o zamanlar blog okumaya yeni başlamış olmanın verdiği toylukla sevgili yazarın [Açıkçası hatırlamıyorum hangi blogta okuduğumu :(] yaş/cilt tipi gibi unsurlarını göz ardı etmiş olabilirim. Çünkü bu seri yaşlanma karşıtı bir seri. :) Evet, 24 yaşımda yaşlanma karşıtı bir bakım maskesi almış oldum. Napalım, önlem olsun bu da müstakbel kırışıklarıma. :)) Fiyat; indirimle 21.90 TL’ya aldım yanlış hatırlamıyorsam.
Minik kayısılı peeling, ki kendisi düşündüğümden daha minikmiş:), merak ettiğim bir peelingti. Ben Yves Rocher’ın başka bir peelingini kullanıyorum. Yanılmıyorsam o da kayısı içerikli. Aslında memnunum da ama bu peelingten o kadar bahsediliyor ki bloglarda yine bu üründe de %47 indirimi bulmuşken alıp denemek istedim. Fiyat; Etiket fiyatı 16,90 TL yanılmıyorsam. Ben indirile 8,90 TL’ya almış oldum.
Ve Ponza Taşlı Ayak Peelingi. Aslında bu alışverişin amacı bu ürün. :) Yazın gelmesi ve topuğumdaki sertleşmenin de artmasıyla ayak peelingi arayışına girdim. İki ürün arasında kaldım, Watsons ve Yves Rocher. Derken Yves Rocher indirime girdi ben de indirimli hali bile watsons ayak peelinginin yaklaşık iki katı olmasına rağmen önce bunu denemek istedim. Mağazaya girdiğimde ilk bu ürünü sordum ve şok. Yüz ifademi görmeliydiniz. :) Minnacık bir şey bu ürün. Evet, 50 ml olduğu her yerde yazıyor ama yine de bu kadar minik beklemiyordum. :) Yine de aldım tabii. Ambalaj rengi için bile alırım ben bu ürünü. :) Fiyat; Yanılmıyorsam 13 küsur liraya aldım bu ürünü. Faturam yanımda değil, öğrenince yazıyı güncellerim. Aşağıya boyutunu daha iyi anlayabilmeniz için birkaç foto daha ekliyorum. Birinde Nivea deodorantı da yanına ekledim ki daha somut görebilin diye. ;)
Soldan Sağa; Kayısılı Yüz Peelingi, Ponza Taşlı Ayak Peelingi, YR Bio Deodorant, Nivea Pure&Natural Deodorant

Nemlendirici arayışımı söyledim ancak ellerinde hiçbir krem numunesi kalmamış. Göz kremi sordum, onun da numunesi yok. Sadece hassas ciltler için olan serinin yüz nemlendirici testerını verebildiler. Aldım tabii. :) Bir de parfüm arayışım var şu sıralar. [Aslında hep vardı:D] Elimdeki yaz parfümümü bu sene kullanmak eziyet gibi geliyor. Her sene bayılırdım kokusuna ama bu sene sevmiyorum. Yves Rocher’a da girince parfümleri de kokladık tabii. Son olarak da Evidence’in açık turuncumsu rengini koluma, Çiçek kokularından leylak ve gül kokusunu da koku kartlarına sıkıp çıktık. Hatta bayan koku kartlarını verirken ‘Giderken koklarsınız.’ Şeklinde bir cümle sarfetti. :) Eve dönene kadar güldük ama bayan haklı, kokular uçana kadar kokladım kartları. :D Sonuç; Leylak kokusunu alıp yaz boyu kullanmak istiyorum. Şu an o koku için deliriyorum ama indirim bitti. :( Şu anda %20 gibi bir indirim devam ediyor bu kokularda ama cık, daha uygun fiyatı görmüşken bu fiyatı ödemek zor geliyor. Gül kokusu parfüm niyetiyle kokladığım en saf gül kokusuna sahip. Ancak niyeyse kış için istedim o kokuyu. Tüm o ağır kış parfümlerine inat hafif, zarif, şık bir kış kokusu alternatifi bence. Gördüğüm ilk indirimde alınacak kıştan önce. ;) Ve Evidence. Aslında sevdim. Ancak hafif de olsa şekerlimsi bir notası var ve ben şekerli kokulardan hoşlanmıyorum. Ancak yine aşırı rahatsız etmiyor. Ama özellikle bahar aylarında kullanmak isteyebileceğim bir parfüm. Alternatif listesine eklendi, alınır mı zaman gösterecek. ;) Ve böylelikle toplam da 51,60 TL vererek bitirdim alışverişimi. :) Mağazadan çıktığımda derin bir oh çekerek Yves Rocher’dan almak istediğim bir şey kalmadı dedim ancak şu anda listemde iki adet koku var. :) 1 ay sonra doğum günüm var. Yves Rocher’ın bana doğum günü hediyesi olarak güzel bir indirim hediye etmesini diliyor ve bu uzun yazıyı sonuna kadar okuduysanız sizlere de teşekkür ediyorum. :)

Not: Sabahtan beri fotoğraflara imza ekleyeceğim diye kafayı yedim. :) Bu konuyu çözmemi sağlayan sevgili Rimelli Kız'a teşekkür ediyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder